3dots

ליווי מקצועי למיזמי בניה בכל מגזרי התעשייה

על מנת לבצע בדיקות מבנה ללקוחות פרטיים לפני רכישת נדל"ן, או במיזמי בנייה בסדר גודל קטן, נדרשים אנשי מקצוע מיומנים. עם זאת, על מנת לפקח על מיזמים מוסדיים וציבוריים רחבי היקף אשר לרשותם עומדים משאבים רבים, נדרש מערך של מומחים מובילים בתעשייה שיחזיקו בידע מקצועי רחב יריעה על מנת לייעד פתרונות מתקדמים, יעילים וחדשניים לאתגרים חדשים ויוצאי דופן.

שירות כזה אינו מיועד לפרויקטים חד פעמיים, אלא כליווי מקצועי קבוע ומתמשך ביחסי עבודה שעשויים להימשך עשורים. מעבדות איזוטסט מהוות שחקן בולט בתחום בקרת האיכות בענף הבנייה ועבדה מול מוסדות ציבוריים רבים. את סוד ההצלחה שלהם ניתן לייחס למספר גורמים עיקריים.

סטנדרטים מקצועיים גבוהים

עובדי מעבדות איזוטסט הוסמכו על ידי הרשות להסמכת מעבדות ועוברים הכשרות מקיפות לעתים קרובות. הצוות כולו שוקד לעתים קרובות על מנת להתעדכן בחידושים האחרונים בעולם בקרת האיכות ולהתמקצע באמצעים המתקדמים ביותר למטרות אלו.  

קידוש הגורם האנושי

במשך ארבעת עשורי פועלה של החברה, עברו עליה תהפוכות רבות. היא עברה תהליכי הרחבה משמעותיים והתווספו לה מעבדות רבות ומגוונות, היא עברה בעלות ונרכשה על ידי משקיעים, אך דבר אחד נשמר לכל אורך הדרך – מערך העובדים. מעבדות איזוטסט השכילו להבין כי עובדים וותיקים אשר רכשו ניסיון וידע מקצועי רב, מביאים עמם ערך שלא יסולא בפז לעבודה השוטפת ומאפשרים להם לייעד פתרונות יוצאי דופן.

כל הפתרונות תחת קורת גג אחת

יהיו צרכי בקרת האיכות שלך אשר יהיו, ככל שאלו עוסקים בתחום הבנייה והסלילה, מעבדות איזוטסט עונות על כלל הצרכים – מבדיקות איכות אספלט בשטח או במעבדה, סקירות קרקע ותשתיות, בקרה על תהליכי ייצור בטון ובדיקות עמידות מבנה ונגד שריפות (תקן 921). את כל אלו מבצעת איזוטסט תוך שימוש בציוד מתקדם ובכוח אדם מיומן.

זמינות ואיכות השירות

המעבדות ממוקמות בפריסה ארצית רחבה המאפשרת להן לספק מענה מהיר ואיכותי. על ידי השימוש באמצעים דיגיטליים, ניתן לבצע ביקורות רבות באופן מקוון ולקבל את התוצאות במהירות חסרת תקדים.

על מנת להבטיח כי המוסד שלך יקבל מענה מהיר, מקצועי ומתמשך, מגיע לו את מענה הטוב ביותר בתעשייה, המחזיק בכל היתרונות הללו.

18 תגובות

  1. שלום לכולם
    אם אתם מחפשים שירות של
    קידום
    אתרים לעורכי דין
    יש המון חברות טובות
    כדאי מאוד לבחור חברה מקצועית מאוד שזה טוב מאוד והרבה מאוד אנשים אוהבים קידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השירותים שלנו

קידום ממומן

קידום ממומן (או בשמו המקצועי PPC ) הוא שיטה לקידום אתרי אינטרנט בתשלום המבוססת על מילות מפתח רלוונטיות. מילים אלו ניתנות לבחירה מתוך מאגר מילים

קרא עוד »

קידום אתרים

קידום אתרים – תחום הידע החשוב ביותר לצמיחה עסקית במאה ה-21 בימינו קידום אתרים הוא כבר מזמן לא רק תורה השמורה ליודעי דבר, אלא תנאי

קרא עוד »

קידום אתרים אורגני

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להפיק ממנו את המרב ובעיקר, רוצים שהוא יופיע בתוצאות בגוגל בכמה שיותר ביטויים אתם חייבים קידום אתרים אורגני.

קרא עוד »